Česká asociace pojišťoven reprezentuje jednotný hlas pojišťoven při vytváření reputace pojistného trhu, prosazování jejich zájmů a strategických cílů. Naši odborníci se otevřeně vyjadřují k legislativním návrhům a účastní se legislativního procesu. Jsme těmi, kdo sjednocuje stanoviska, vytváří standardy a ovlivňuje vývoj pojistného trhu. Pro komunikaci s orgány dohledu jsme relevantním partnerem, který je přijímán nejen pro svoji vysokou expertní úroveň, ale i s ohledem na naši roli v kontextu celospolečenské odpovědnosti. Podílíme se na řadě projektů pojistného trhu, pomáháme formovat jeho budoucnost.

Proč pracovat právě u nás?
Hledáme kolegy do našeho týmu, kteří neváhají jít s kůží na trh a postavit se za své myšlenky. Chcete propojovat lidi a názory s cílem utvářet a měnit tento důležitý sektor ekonomiky? Pojďte pracovat k nám a stanete se vyhledávaným odborníkem, který inspiruje ostatní. Nový kolega nebo kolegyně by se stal součástí týmu externí komunikace, který připravuje komunikaci Skupiny (ČAP, ČKP) směrem k odborné veřejnosti, pojišťovnám a partnerům.

Vaší hlavní náplní práce bude:

  • editorská a redakční činnost a příprava publikací pro interní i externí partnery,
  • řízení procesu vytváření publikace od převzetí rukopisu po vydání tištěného nebo elektronického produktu,
  • zodpovědnost za obsahové naplnění i grafickou podobu publikací,
  • adekvátní využití distribučních kanálů asociace pro komunikaci prioritních témat,
  • komunikace se zahraničními partnerskými organizacemi v oblasti komunikace a PR,
  • sledování a využití aktuálních trendů v oblasti digitalizace a nových médií do publikační činnosti asociace,
  • korektury a další podpůrné aktivity pro tým komunikace v oblasti jazyka.

Dále se budete podílet na:

  • tvorbě koncepce a strategie vnější a vnitřní komunikace,
  • vyhledávání komunikačních příležitostí a témat pro naplňování cílů asociace,
  • přípravě obsahu pro komunikaci na sociálních sítích a webových stránkách,
  • vyhledávání a prosazování témat pro účely interní i externí komunikace.

Předpoklady úspěšného kandidáta:

  • ukončené min. SŠ vzdělání,
  • výhodou je praxe na obdobné pozici,
  • vynikající znalost ČJ slovem i písmem,
  • velmi dobrá znalost práce s MS Office (Word, Excel, …),
  • komunikativnost a reprezentativní vystupování,
  • vstřícnost a zájem o druhé,
  • zájem o obor pojišťovnictví a finanční sektor,
  • pečlivost, dobré organizační schopnosti a flexibilita.

Co nabízíme:

  • práci v přátelském, inspirativním a profesionálním kolektivu,
  • samostatnou a odpovědnou práci,
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, např. 5 týdnů dovolené a 5 dní zdravotního volna navíc, firemní akce, příspěvek na penzijní či životní pojištění a další,
  • pružnou pracovní dobu,
  • příjemné pracovní prostředí,
  • moderní kanceláře v Praze 4 bezprostředně u metra Pankrác,
  • smlouva na dobu neurčitou.

Nástup od 1. 12. 2021 nebo dle dohody.

V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici nám zašlete své CV na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..