Máte zkušenost s komunikací s médii, pořádáním tiskových konferencí a orientujete se v mediálním prostředí? Víte, kdo je právě teď kde šéfredaktorem? Umíte najít v materiálech příběh a zprostředkovat ho jednotlivým typům médií tak, aby je zaujal? Zvládnete stres před kamerou? Jste v pravopisu a psaní textů jako ryba ve vodě? Hledáme právě Vás!

Co bude denní náplní Vaší práce? 

  • Příprava podkladů pro média.
  • Zastupování České asociace pojišťoven, České kanceláře pojistitelů a Kancelář ombudsmana ČAP v médiích (tisk, TV, rádio).
  • Organizační i obsahová příprava tiskových konferencí.
  • Příprava video/podcastového projektu.
  • Příprava odborných textů a rozhovorů pro externí i interní účely.
  • Monitorování a analýza mediálních výstupů.
  • Spolupráce s agenturou a externisty.
  • Korektury textů, schvalování jejich konečné podoby.
  • Spolupráce na organizaci interních a externích akcí.
  • Interní komunikace pro zaměstnance (pro cca 100 zaměstnanců).

Jaké přednosti u Vás uvítáme?

  • Dostatečná praxe v oboru PR, zkušenosti s vystupováním před kamerou a v rádiu.
  • Orientace v mediálním prostředí, vybudované vztahy s médii.
  • Samostatnost a smysl pro zodpovědnost.
  • Schopnost mluvit na veřejnosti, kultivovanost.
  • Orientaci v nových trendech v oblasti médií a komunikace, zájem o inovace.
  • Pečlivost a cit pro jazyk, perfektní znalost gramatiky a stylistiky.
  • Touhu učit se novým věcem a dále se rozvíjet v oboru.
  • Zájem o finanční segment, pojišťovnictví.

Co na oplátku nabízíme my?

  • Pestrou práci se zajímavými osobnostmi a odborníky nejen z pojišťovnictví.
  • Zodpovědnou pozici, samostatnou agendu.
  • Spolupráci na kampaních k celospolečenským tématům.
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí blízko stanice metra Pankrác.
  • 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, sick days, home office.
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Smlouvu na dobu neurčitou.

Nástup od 1. února 2022 nebo dle dohody.

V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici nám zašlete své CV na e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Česká asociace pojišťoven reprezentuje jednotný hlas pojišťoven při vytváření reputace pojistného trhu, prosazování jejich zájmů a strategických cílů. Naši odborníci se otevřeně vyjadřují k legislativním návrhům a účastní se legislativního procesu. Jsme těmi, kdo sjednocuje stanoviska, vytváří standardy a ovlivňuje vývoj pojistného trhu. Pro komunikaci s orgány dohledu jsme relevantním partnerem, který je přijímán nejen pro svoji vysokou expertní úroveň, ale i s ohledem na naši roli v kontextu celospolečenské odpovědnosti. Podílíme se na řadě projektů pojistného trhu, pomáháme formovat jeho budoucnost.

Proč pracovat právě u nás?
Hledáme kolegy do našeho týmu, kteří neváhají jít s kůží na trh a postavit se za své myšlenky. Chcete propojovat lidi a názory s cílem utvářet a měnit tento důležitý sektor ekonomiky? Pojďte pracovat k nám a stanete se vyhledávaným odborníkem, který inspiruje ostatní. Nový kolega nebo kolegyně by se stal součástí týmu externí komunikace, který připravuje komunikaci Skupiny (ČAP, ČKP) směrem k odborné veřejnosti, pojišťovnám a partnerům.

Vaší hlavní náplní práce bude:

  • editorská a redakční činnost a příprava publikací pro interní i externí partnery,
  • řízení procesu vytváření publikace od převzetí rukopisu po vydání tištěného nebo elektronického produktu,
  • zodpovědnost za obsahové naplnění i grafickou podobu publikací,
  • adekvátní využití distribučních kanálů asociace pro komunikaci prioritních témat,
  • komunikace se zahraničními partnerskými organizacemi v oblasti komunikace a PR,
  • sledování a využití aktuálních trendů v oblasti digitalizace a nových médií do publikační činnosti asociace,
  • korektury a další podpůrné aktivity pro tým komunikace v oblasti jazyka.

Dále se budete podílet na:

  • tvorbě koncepce a strategie vnější a vnitřní komunikace,
  • vyhledávání komunikačních příležitostí a témat pro naplňování cílů asociace,
  • přípravě obsahu pro komunikaci na sociálních sítích a webových stránkách,
  • vyhledávání a prosazování témat pro účely interní i externí komunikace.

Předpoklady úspěšného kandidáta:

  • ukončené min. SŠ vzdělání,
  • výhodou je praxe na obdobné pozici,
  • vynikající znalost ČJ slovem i písmem,
  • velmi dobrá znalost práce s MS Office (Word, Excel, …),
  • komunikativnost a reprezentativní vystupování,
  • vstřícnost a zájem o druhé,
  • zájem o obor pojišťovnictví a finanční sektor,
  • pečlivost, dobré organizační schopnosti a flexibilita.

Co nabízíme:

  • práci v přátelském, inspirativním a profesionálním kolektivu,
  • samostatnou a odpovědnou práci,
  • širokou škálu zaměstnaneckých výhod, např. 5 týdnů dovolené a 5 dní zdravotního volna navíc, firemní akce, příspěvek na penzijní či životní pojištění a další,
  • pružnou pracovní dobu,
  • příjemné pracovní prostředí,
  • moderní kanceláře v Praze 4 bezprostředně u metra Pankrác,
  • smlouva na dobu neurčitou.

Nástup od 1. 12. 2021 nebo dle dohody.

V případě zájmu o nabízenou pracovní pozici nám zašlete své CV na e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

 

Za účelem posílení vývojového týmu zaměřeného na interní vývoj klíčových aplikací skupiny a pojišťovacího sektoru aktuálně hledáme

Copyright © 2021